مجموعه فرهنگی ورزشی اسبو اسپرت

نویسندگان

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۳شهریور

افسردگی در واقع یک بیماری فراگیر و لطمه زننده به روح و روان آدمی است که از مشخصات آشکار آن احساس پوچ بودن و ناراحتی؛احساس نا امیدی وبی ارزش بودن و تفکرات منفی است.
فرد مبتلا به افسردگی دارای رفتار کند و آهسته است. محققان علوم رفتاری میگویند که افسردگی های پیشرفته نشانه ها و علائمی هستند که می توانند فعالیتهای روزمره ، مطالعه ، خواب ،‌ خوراک وشرکت در فعالیت های خوشایند و سرگرم کننده را تحت تاثیرقرار دهند.
چنین حالتی ممکن است به دفعات در زندگی انسان روی دهد. به نظر محققان در نوع دیگر افسردگی ، اختلال روانی دارای نشانه هایی از طولانی مدت است . و براساس آن شخص از انجام فعالیت های روزانه یا برخورداری از احساساتی خوب و دلپذیرمحروم می شود ودوره های پریشان خاطری قابل توجهی را در برخی از برهه های زندگی طی میکند.
یک نوع دیگر افسردگی در واقع یک اختلال روحی شیدا گونه است که نام بیماری افسردگی دو قطبی را گرفته است. این نوع از ابتلا به افسردگی و پریشان خاطری، در بیشتر مواقع،تفکر؛قدرت تشخیص وحتی رفتارهای اجتماعی را تحت تاثیر قرار میدهد،که به بروز مشکلات جدی برای شخص و اطرافیان منجر می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۰
مجید سعیدی نیا
۲۲شهریور


 
 
 اندازه گیری میزان درصد چربی‌ بدن ابزاری مناسب برای پی‌ بردن به پیشرفت خود در تمرینات می‌باشد.خوشبختانه امروزه دیگر اکثرا می‌دانند که تمرینات مربوط به شکم باعث آب شدن چربی‌‌های این ناحیه نمی‌شود.شکم در آشپز خانه ساخته میشود نه در باشگاه بدن سازی.مهم نیست که چقدر تمرین می‌کنید،اگر به طور مناسب تغذیه نکنید و دچار کمبود دریافت کالری شوید شکم شما همیشه در لایه ای‌ از چربی‌ پنهان خواهد ماند.وقتی‌ که شما تصمیم می‌گیرید که به درصد چربی‌ بدن پائین برسید اولین سوالی‌ که در ذهنتان ایجاد میشود این است که " برای دیدن عضلات شکم درصد چربی‌ بدن باید چقدر باشد؟".این یک سوال سخت می‌باشد و جواب آن برای هر زن و مردی متفاوت است.
مقیاس رتبه بندی میزان درصد چربی‌ بدن:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۰
مجید سعیدی نیا
۰۴شهریور

 قهرمان پرورش اندام کشورمان بعد ازچند ماه مقاومت دربرابر بیماری (واسکولیت ) شامگاه سوم شهریور جان به جان آفرین تسلیم شد وجامعه ورزش ما را داغدار کرد.
 
  از مهمترین افتخارات نامبرده مقام پنجمی مسابقات مسترالمپیا ( معتبرترین مسابقات پرورش اندام جهان ) در سال ۲۰۱۴ است.
 

مراسم خاکسپاری بیت الله عباسپور در روز پنجشنبه، پنجم شهریور از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
مراسم ختم وی نیز در روز جمعه ، ششم شهریور از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مصلی ماهدشت واقع در منطقه ماهدشت کرج برگزار خواهد شد.
 

                      


 



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۱
مجید سعیدی نیا